S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "Súhlasím" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

+421 902 928 502



Reklamácie a servis

Potrebujete reklamovať tovar, nahlásiť závadu alebo objednať pozáručný servis? Postup nájdete nižšie. Ak si nie ste istí, zavolajte nám – radi poradíme ešte pred odoslaním balíka.

Kontakt a adresa pre zasielanie

Predajňa / servisné miesto:

GERDA Slovakia s.r.o.
Mlynské Nivy 77, 821 05 Bratislava

Tel.: +421 2 624 12 832
Mobil: +421 902 928 502  •  +421 902 928 500
E-mail: info@rott.sk

Pozor: zásielky na dobierku nepreberáme.

Postup reklamácie – 3 kroky

  1. Nahláste reklamáciu – telefonicky alebo e-mailom (ideálne s fotkami/video poruchy).
  2. Tovar bezpečne zabaľte. Vytlačte a vyplňte RMA sprievodku a vložte ju do balíka.
  3. Zásielku odošlite na našu adresu alebo doručte osobne. Po prijatí vás budeme informovať o ďalšom postupe.

Reklamácie vybavujeme bez zbytočného odkladu; v zložitejších prípadoch najneskôr do 30 dní od prevzatia tovaru.

Čo priložiť k zásielke

  • vyplnenú RMA sprievodku (nižšie),
  • kópiu dokladu o kúpe (faktúra/pokladničný doklad),
  • presný popis závady a ako sa prejavuje,
  • úplné príslušenstvo potrebné na testovanie (ak súvisí s chybou),
  • kontaktné údaje (telefón, e-mail) a spätná adresa.

Pozáručný servis

Vykonávame aj pozáručné opravy. Pred odoslaním zariadenia nás kontaktujte – odporučíme vhodný postup a predbežný odhad nákladov. Diagnostika je spoplatnená podľa cenníka; pri realizácii opravy sa môže započítať do ceny práce. Na požiadanie vystavíme cenový návrh na odsúhlasenie.

Dôležité podmienky

  • Záručná doba je 24 mesiacov (ak nie je uvedené inak v dokladoch). Reklamovať možno len tovar zakúpený u nás.
  • Neoprávnená reklamácia môže byť spoplatnená manipulačným poplatkom a nákladmi na dopravu v súlade s VOP.
  • Reklamovaný tovar musí byť kompletný a vhodne zabalený; výrobca/servis môže požadovať originálne balenie.
  • Poškodenie pri preprave riešte ihneď s dopravcom (vyhotovte fotodokumentáciu a spíšte protokol).
  • Osobné údaje spracúvame za účelom vybavenia reklamácie v súlade s našimi zásadami ochrany súkromia.

RMA sprievodka (vyplňte a priložte do balíka)

GERDA Slovakia s.r.o. – Reklamácie / Servis

Meno / Firma ...............................................................
Adresa pre vrátenie ...............................................................
Telefón / E-mail ...............................................................
Číslo objednávky / Faktúry ...............................................................
Produkt (model, S/N) ...............................................................
Popis závady (ako sa prejavuje) ...............................................................
Príslušenstvo priložené v balíku ...............................................................
Dátum, podpis ...............................................................

Upozornenie: zásielky na dobierku nepreberáme. Balík musí byť riadne zabalený, aby sa predišlo poškodeniu pri preprave.

Otvorenie a kontakty

Pondelok – Piatok 09:00 – 17:00
Sobota Zatvorené
Nedeľa Zatvorené

Podpora: +421 2 624 12 832info@rott.sk

Reklamácie a servis sa riadia Všeobecnými obchodnými podmienkami. V prípade otázok nás kontaktujte – poradíme s balením aj dopravou.

 

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NmNiM