S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "Súhlasím" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

+421 902 928 502



Všeobecné obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky („VOP“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán pri nákupe tovaru a služieb cez internetový obchod prevádzkovaný predávajúcim.

1. Všeobecné ustanovenia

Tieto VOP upravujú práva a povinnosti vyplývajúce z kúpnych zmlúv uzatváraných na diaľku medzi predávajúcim a kupujúcim cez internetové stránky elektronického obchodu predávajúceho. Nákup v internetovom obchode môžu uskutočňovať fyzické aj právnické osoby v súlade s týmito VOP. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa s VOP oboznámil a súhlasí s nimi.

Predávajúci:

GERDA Slovensko s.r.o., Račianska 155, 83154 Bratislava
Spoločnosť registrovaná v OR Okresného súdu BA, Oddiel: Sro, Vložka: 76611/B
IČO: 46387307 • DIČ: 2023362341 • IČ DPH: SK2023362341

Kupujúci: fyzická alebo právnická osoba, ktorá svojou objednávkou vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.

Tovar: všetky produkty a služby uvedené v ponuke internetového obchodu www.rott.sk, ako aj tovar vyrobený alebo zaobstaraný podľa osobitných požiadaviek kupujúceho.

2. Objednávka a uzatvorenie zmluvy

Kúpna zmluva je zmluva uzatvorená na diaľku na základe elektronickej objednávky kupujúceho. Ak zmluvné strany uzatvoria písomnú kúpnu zmluvu s podmienkami odlišnými od VOP, uprednostnia sa ustanovenia kúpnej zmluvy. Zmena objednávky je možná len písomne do 24 hodín od zadania (alebo na základe dohody).

Pri neodôvodnenom vrátení tovaru je účtovaný poplatok za prijatie vo výške 40 % z hodnoty tovaru. Zložená záloha je nevratná. Doplatok ceny tovaru musí byť uhradený najneskôr pri prevzatí tovaru. Termín dodania tovaru sa počíta od zaplatenia zálohy vo výške 30 %.

Osobná objednávka (na predajni): Dodávateľ svojim podpisom potvrdzuje prijatie. Objednávateľ podpisom súhlasí so zadaním objednávky; zmena je možná len písomne do 24 hodín (alebo dohodou). Ustanovenia o 40 % poplatku, nevratnej zálohe a doplatku pri prevzatí platia rovnako.

Podmienky platnosti elektronickej objednávky:

  • pravdivé a úplné kontaktné údaje (meno a priezvisko / obchodné meno, sídlo/bydlisko; IČO, DIČ, IČ DPH, ak je platiteľ; telefón a e-mail),
  • kód a názov tovaru, cena, množstvo,
  • zvolený spôsob platby,
  • zvolený spôsob dodania a adresa dodania.

Prijatá elektronická objednávka je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy. Predávajúci vykoná overenie objednávky (telefonicky alebo inak) a potvrdí druh, cenu a množstvo tovaru. Po overení je objednávka medzi stranami záväzná.

3. Platobné podmienky

Kupujúci je povinný zaplatiť kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie vybraným spôsobom: hotovosť pri osobnom odbere, dobierka, platba kartou online alebo bezhotovostný prevod.

Cena tovaru je určená podľa platného cenníka v čase objednania. Zvýhodnené ceny sú označené („akcia“, „výpredaj“) a platia do vypredania zásob alebo do dátumu uvedeného pri cene.

4. Dodacie podmienky

Tovar je doručovaný zvoleným spôsobom (pošta, kuriér, osobne). Predávajúci dodá tovar v najkratšom možnom termíne, zvyčajne do 10 dní od vystavenia objednávky. Uvádzané termíny sú orientačné; môžu sa primerane predĺžiť vplyvom výroby alebo iných okolností.

O prípadnej nedostupnosti tovaru alebo zmene termínu bude kupujúci informovaný bezodkladne s návrhom náhradného riešenia. Prepravné náklady účtuje predávajúci podľa cenníkov prepravcov. Pri objednávkach nad 100 € bez DPH je štandardná doprava zdarma; osobný odber je bez dopravného.

Povinnosť dodať tovar je splnená jeho odovzdaním kupujúcemu na dohodnutom mieste alebo odovzdaním dopravcovi na prepravu.

5. Zrušenie objednávky zo strany predávajúceho

Predávajúci môže zrušiť objednávku alebo jej časť, ak sa tovar nevyrába/nedodáva, alebo ak sa podstatne zmenila nákupná cena a nedôjde k dohode s kupujúcim. V takom prípade predávajúci bezodkladne kontaktuje kupujúceho; už zaplatené sumy budú vrátené na účet kupujúceho do 15 kalendárnych dní.

6. Zrušenie objednávky zo strany kupujúceho

Kupujúci môže stornovať objednávku bez dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení len v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania.

Ak bol predaj uskutočnený výlučne cez e-shop, spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Náklady na vrátenie znáša kupujúci a zabezpečí doručenie nepoškodeného, neopotrebovaného tovaru.

Právo na odstúpenie sa nevzťahuje na osobne odobratý tovar, tovar „na objednávku“ a tovar zhotovený podľa špecifikácie kupujúceho. Pri splnení podmienok vrátenia bude vrátená zaplatená suma do 3 pracovných dní od odstúpenia (bez ceny dopravy).

Pri stornovaní potvrdenej objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu vzniknuté preukázateľné náklady; zmluvný storno poplatok je 15 % z ceny (min. 15 €). V prípade neprevzatia alebo oneskoreného vrátenia môže byť odpočítaný storno poplatok 15 % z ceny (min. 15 €). Suma bude poukázaná do 15 pracovných dní na účet kupujúceho. Dobierky s vráteným tovarom predávajúci nepreberá.

7. Záruka a reklamácie

Záručná doba je 24 mesiacov od zakúpenia; reklamovať možno len tovar zakúpený u predávajúceho. Spolu s tovarom je potrebné zaslať písomnú žiadosť s popisom vady, záručný list (ak bol vydaný) a kópiu daňového dokladu.

Reklamovaný tovar musí byť kompletný (vrátane príslušenstva a návodu), pokiaľ možno v originálnom obale. Vybavenie reklamácie je bezplatné; ak je neoprávnená, účtuje sa poplatok 15 € s DPH a náklady na spätnú dopravu.

Reklamácie riešime bezodkladne, v zložitejších prípadoch do 30 dní od prevzatia. Lehota sa môže primerane predĺžiť, ak je potrebné zaslanie výrobku výrobcovi (o čas prepravy a opravy).

Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené nesprávnym používaním, mechanickým poškodením, prevádzkou v nevhodných podmienkach, neodborným zásahom alebo zásahom neautorizovanej osoby, ani na škody spôsobené živelnou udalosťou.

8. Ochrana osobných údajov

Kupujúci pri registrácii a nákupe uvádza údaje nevyhnutné na jeho identifikáciu a spracovanie objednávky a daňových dokladov. Predávajúci spracúva osobné údaje v súlade s platnými právnymi predpismi a používa ich výlučne na vyššie uvedené účely a skvalitnenie služieb.

Používaním internetového obchodu kupujúci súhlasí so zhromažďovaním a používaním informácií o ňom a jeho nákupoch v súlade s týmito VOP. Podrobnosti sú uvedené v dokumente „Ochrana osobných údajov“ na stránke predávajúceho.

9. Záverečné ustanovenia

Práva a povinnosti zmluvných strán sa riadia týmito VOP a príslušnými právnymi predpismi SR. Vo veciach neupravených v VOP sa použijú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka a zákonov na ochranu spotrebiteľa.

Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že si tieto VOP a prípadne reklamačný poriadok predávajúceho prečítal, porozumel im a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

Otázky k VOP alebo reklamáciám smerujte na szabo@rott.sk alebo na tel. +421 2 624 12 832.

 

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NjBmODR